Wil je een artikel of pakket omruilen? Neem dan contact met ons op. Dit kan door middel van het contactformulier in te vullen of een e-mail te sturen naar info@andersiets.nl. Het artikel of pakket kan retour gestuurd worden en er kan een nieuwe bestelling geplaatst worden. Zowel de retourkosten als de kosten voor de nieuwe verzending komen voor eigen rekening.
Alle producten worden met zorg en liefde ingepakt om te voorkomen dat er iets beschadigd raakt tijdens het versturen. Indien je artikel of een artikel in een pakket toch beschadigd is bij ontvangst, neem dan direct contact met ons, door middel van het contactformulier of een e-mail. Stuur een foto van het beschadigde artikel en wij zullen zorgen voor een passende oplossing.
Wil je een artikel of pakket retour sturen? Neem dan contact met ons op. Dit kan door middel van het contactformulier in te vullen of een e-mail te sturen naar info@andersiets.nl
Graag de volgende informatie te vermelden op het contact formulier
– Ordernummer – Wat je wil retour wil sturen – De reden van retourneren
Wij voorzien je dan van een Retourlabel. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wanneer het pakket bij ons binnen is maken wij het geld direct terug over of bij ruilen sturen wij je het gewenste artikel toe.
Voorwaarden retourneren
– Producten zijn ongebruikt, intact en word in originele verpakking terug gestuurd – Pakketen worden in originele verpakking terug gestuurd – Retour wordt binnen 14 dagen aangevraagd doormiddel van het contact formulier of een e-mail – Als je je pakket retour stuurt, bewaar dan het retourbewijs. Mocht het pakket kwijt raken heb je het bewijs van verzending.
Het kan zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd bij je bestelling, ons systeem kan dan geen orderbevestiging afleveren. Ook komt het regelmatig voor dat je bevestiging in je spambox terecht komt.